Nog wat gedaan aan de 212. De uitlaat verwijderd, niets rammelt erin, dus ik denk dat dat een goed teken is. Ik heb een nieuwe uitlaatklem besteld. Ik ga de uitlaat overschilderen met de hittebestendige zwarte verf, ik denk minimaal 3 lagen. Ik zal een nieuwe bus moeten halen om dat te doen. De motor een paar keer met ontvetter ingespoten nadat de uitlaat was verwijderd.
Ik merkte dat de massakabel van de accu niet in goede staat was bij de connector. Dat zal ik moeten oplossen. Ik denk dat ik hem gewoon afknip, afstrip en weer vastmaak, probeer niet te veel van de kabel te verliezen.
Ik heb een laag primer op het voorste grill/motorkapframe aangebracht, zal er later nog een laag op aanbrengen en het morgen met wat geel spuiten. Ik zal proberen het plaatwerk bovenop de motor te verwijderen en deze week met een staalborstel en ontvetter schoon te maken.
Voor degenen die dit draadje volgen, heb ik een vraag. Moet ik A - de primaire aandrijfriem halen en degene die er zit vervangen, of moet ik de variatie-aanpassing proberen met de riem die er nu op zit?
Geef alsjeblieft je feedback. Mijn oorspronkelijke plan was om beide riemen te vervangen als we het platform eraf halen.