Weekend Freedom Machines banner
21 - 40 of 184 Posts
Discussion starter · #24 ·
Inna cyna pomalowana. Zamierzam pociąć starą dętkę na małe kawałki, aby użyć jej między podkładką a nakrętką na nowo pomalowanych puszkach.

Zamierzam zdjąć maskę, spryskać ją mieszanką płynu do mycia naczyń i wody i lekko wyczyścić ją padem Scotch-Brite. Prawdopodobnie przejdę w 3 przejściach z innym kierunkiem dla każdego przejścia. Nie chcę używać żadnych ostrych chemikaliów na masce z włókna szklanego, ponieważ nie jestem pewien, czy spowoduje to jakieś uszkodzenia.
 
Discussion starter · #26 ·
Image

Zrobione trochę więcej. Wyjąłem grill, przeszlifowałem go i nałożyłem podkład na tył. Spryskiwałem mieszanką płynu do mycia naczyń i wody, aby zmyć trochę tłuszczu i brudu.
Mam nadzieję, że w ten weekend będziemy mogli uruchomić traktor i wymienić olej. Potem będziemy mogli założyć oponę z powrotem na prawe przednie koło i zdjąć lewą przednią oponę i felgę.

Staram się robić jedną rzecz każdego dnia. Wyczyściłem i ponownie zamontowałem kalamitki i potraktowałem je smarownicą. Kilka małych rozpyleń penetratora na śruby co kilka dni, aby ułatwić usunięcie kolejnych elementów.

Big Al podjął decyzję, że to będzie żółte. Oglądał gościa na YouTube, który zrobił 318 w kolorze żółtym. Zobaczymy, co chce zrobić z obszarem błotnika.
Image

Image
 
Discussion starter · #27 ·
Image
Zrobiliśmy więcej. Przedni grill jest teraz żółty. Big Al lubi wygląd „Patio”. Bezpiecznie można powiedzieć, że to będzie jego 212 Patio. Kim ja jestem, żeby się sprzeciwiać. Al zdjął maskę i wyczyściliśmy maskę za pomocą gąbki Scotchbrite kilka razy mieszanką mydła i wody. Kiedy wyschło, przetarł ją trochę innym padem Scotchbrite, abym mógł nałożyć kilka lekkich warstw podkładu.
Image
Image
 
Discussion starter · #28 ·
Mamy trudności z łożyskami przednich kół. Kupiłem zamiennik am102605 1” id 2”ob x9x16” od lokalnego jd, który pękł podczas próby wciśnięcia łożyska… kupiłem kolejny zamiennik am33797, który miał przedłużoną piastę. To nie zadziałało. Poszedłem dziś rano na wizytę i w pobliżu była firma produkująca łożyska przemysłowe. Zatrzymałem się tam, ponieważ miałem przy sobie łożyska, aby później pójść do mother deerest. Dałem im to, które wyjęliśmy i porównali je z tym, co mają. Złożyłem zamówienie do odbioru pod koniec tygodnia. Zdjęcie łożyska referencyjnego. Zaktualizujemy informacje o nowym łożysku. View attachment 310450
View attachment 310448
 
Discussion starter · #29 ·
Wyszedłem trochę wcześniej i nałożyłem drugą warstwę podkładu na maskę. Zamierzam uderzyć w nią jeszcze raz dziś wieczorem, aby nałożyć 3 warstwy. Muszę wyczyścić zespół reflektora. Zauważyłem, że jeden z przewodów ma wgniecenie. Myślę, że powinniśmy wyciąć ten obszar i wstawić nowe okablowanie.

Jakieś dobre sugestie, czego użyć do czyszczenia wnętrza zespołu reflektora? Myślałem o patyczkach do uszu i alkoholu do nacierania.
 
Discussion starter · #31 ·
Łożyska nie były bezpośrednim zamiennikiem… niezadowolony… W każdym razie, zrobiłem trochę więcej

Logo Label Kit car

dla 212. Wyczyściłem wiązkę przewodów reflektorów alkoholem, pędzlem i kilkoma patyczkami do uszu. Zamierzam założyć kawałek rurki termokurczliwej na pęknięcie w izolacji, aby to naprawić, muszę tylko pamiętać, gdzie położyłem rurkę termokurczliwą… Zdjąłem filtr powietrza, stary domek dla myszy w środku, wyczyściłem to. W tym tygodniu wyczyszczę drucianą szczotką wnętrze "pudełka" filtra powietrza, a następnie przetrę je preparatem WD-40, a następnie zamontuję nowy filtr powietrza. Czyszczenie gaźnika i ssania było 2 za 1 z kuponem. Dostałem 2 i spryskałem trochę więcej silnika i wyszczotkowałem drucianą szczotką więcej obszarów. Przynajmniej widzę teraz gaźnik lol. Mam łożyska w zamrażarce do zamontowania w tym tygodniu i odebrałem nowy zbiornik propanu, aby podgrzać piastę i wcisnąć łożysko w tym tygodniu za pomocą klocka drewna i 15-funtowego młota.
 
Discussion starter · #37 ·
Zrobiłem trochę więcej. Dobrze wyczyściłem filtr powietrza. Domek dla myszy był tam od dłuższego czasu… Oczyściłem drucianą szczotką rdzę z zewnątrz i wewnątrz. Nałożyłem kilka warstw wd40 na wewnętrzną powierzchnię. Kilka warstw podkładu antykorozyjnego na zewnątrz i kilka warstw czarnej farby wysokotemperaturowej. Krok po kroku stary 212 nabiera kształtu. Następny będzie osłona tłumika do wyczyszczenia i pomalowania jedną lub dwiema warstwami czarnej farby wysokotemperaturowej.
 
Discussion starter · #38 ·
Image
Wczoraj po południu wykonałem trochę niezbyt ładnej pracy… kilka razy wyczyściłem gumową uszczelkę filtra powietrza / osłonę krawędzi obudowy za pomocą wd40. Naprawdę wbiłem się w „rowek” osłony, aby usunąć rdzę, która się do niej przykleiła. Spryskałem ją jeszcze raz lekką warstwą wd40 na zewnątrz, wetarłem i wytarłem nadmiar. Rodzaj renowacji gumy. Wydawała się bardziej elastyczna i mniej krucha. Sprawdzę to dzisiaj i nałożę kolejną warstwę. Trochę kleju Gorilla na wewnętrzną stronę uszczelki, aby ją utrzymać na miejscu i założyć ją z powrotem na 212 z nowym filtrem powietrza. Odtłuściłem osłonę tłumika, wyczyściłem szczotką drucianą i pomalowałem ją czarną farbą wysokotemperaturową. Zdjąłem również przednie wsporniki. Uderzę je padem Scotch-Brite i szczotką drucianą w kilku miejscach, zagruntuję, a następnie pomaluję na czarno, ponieważ wydech uderza w ten obszar, aby zachować go w miarę czystości. Wszystkie śruby leżące w MMO wyczyszczę szczotką drucianą, a następnie zamontuję kilka części z powrotem na 212. Żeby znowu wyglądał jak traktor.
Image
Image
 
Discussion starter · #39 ·
Image

Image

Image

Zrobiono trochę więcej przy 212. Zdjęto tłumik, nic w środku nie grzechotało, więc myślę, że to dobry znak. Zamówiłem nową obejmę tłumika. Zamierzam pomalować tłumik czarną farbą żaroodporną, myślę, że minimum 3 warstwy. Będę musiał kupić nową puszkę, żeby to zrobić. Spryskałem silnik odtłuszczaczem kilka razy po zdjęciu tłumika.

Zauważyłem, że przewód masowy z akumulatora nie był w dobrym stanie przy złączu. Będę musiał to ogarnąć. Myślę, że po prostu go obetnę, obiorę i ponownie podłączę, starając się nie stracić zbyt wiele kabla.
Nałożyłem warstwę podkładu na przednią ramę grilla / mocowania maski, później nałożę na nią kolejną warstwę, a jutro pomaluję ją na żółto. Spróbuję zdjąć blachę z góry silnika i wyczyścić ją drucianą szczotką i odtłuszczaczem w którymś momencie w tym tygodniu.
Do tych, którzy śledzą ten wątek, mam pytanie. Czy powinienem A - kupić pasek napędu głównego i wymienić ten, który tam jest, czy powinienem spróbować regulacji wariacji z paskiem, który jest teraz?
Proszę o informację zwrotną. Mój początkowy plan zakładał wymianę obu tych pasków, gdy zdejmiemy platformę.
Image

Image
 
21 - 40 of 184 Posts