Zrobiono trochę więcej przy 212. Zdjęto tłumik, nic w środku nie grzechotało, więc myślę, że to dobry znak. Zamówiłem nową obejmę tłumika. Zamierzam pomalować tłumik czarną farbą żaroodporną, myślę, że minimum 3 warstwy. Będę musiał kupić nową puszkę, żeby to zrobić. Spryskałem silnik odtłuszczaczem kilka razy po zdjęciu tłumika.
Zauważyłem, że przewód masowy z akumulatora nie był w dobrym stanie przy złączu. Będę musiał to ogarnąć. Myślę, że po prostu go obetnę, obiorę i ponownie podłączę, starając się nie stracić zbyt wiele kabla.
Nałożyłem warstwę podkładu na przednią ramę grilla / mocowania maski, później nałożę na nią kolejną warstwę, a jutro pomaluję ją na żółto. Spróbuję zdjąć blachę z góry silnika i wyczyścić ją drucianą szczotką i odtłuszczaczem w którymś momencie w tym tygodniu.
Do tych, którzy śledzą ten wątek, mam pytanie. Czy powinienem A - kupić pasek napędu głównego i wymienić ten, który tam jest, czy powinienem spróbować regulacji wariacji z paskiem, który jest teraz?
Proszę o informację zwrotną. Mój początkowy plan zakładał wymianę obu tych pasków, gdy zdejmiemy platformę.